کانون جوانان مهرآفرین اقدام به شناسایی و غربالگری کودکان تحت پوششی که نیاز به اقدام و درمان فوری دندانپزشکی دارند کرد

کانون جوانان مهرآفرین اقدام به شناسایی و غربالگری کودکان تحت پوششی که نیاز به اقدام و درمان فوری دندانپزشکی دارند کرد | 0 دیدگاه | یکشنبه ۰۳,اردیبهشت,۱۳۹۶ | 1449 نفر
کانون جوانان مهرآفرین اقدام به شناسایی و غربالگری کودکان تحت پوششی که نیاز به اقدام و درمان فوری دندانپزشکی دارند کرد
هزینه‌های دندانپزشکی از نظر بسیاری از مردم «گران» هستند. واقعیت این است که بسیاری از مردم از عهده هزینه‌های دندانپزشکی برای نگهداری دندان‌های خود برنمی‌آیند. در حال حاضر سطح درآمد عمومی در کشور پاسخگوی تعرفه های موجود نیست و وزارت بهداشت نیز خدمات دندانپزشکی را در ردیف خدمات لوکس و زیبایی قرار داده است، شاید از همین رو است که بیشتر شهروندان رغبتی به مراجعه برای معاینه و جلوگیری از پوسیدگی دندان های خود نشان نمی دهند.
در این میان کودکان و نوجوانان به ویژه کودکان کار و خیابان که از اقشار کم درآمدتر هستند نیز بسیار آسیب پذیر می باشند. مددکاران اجتماعی موسسه بارها با درخواست کمک جهت درمان، از سوی والدین کودکان روبرو شده اند.
در این راستا کانون جوانان مهرآفرین با همراهی، مساعدت و پیگیری یاور محترم جناب آقای حاجی و جمعی از دندانپزشکان محترم و خیر، اقدام به شناسایی و غربالگری کودکان تحت پوششی که نیاز به اقدام و درمان فوری دندانپزشکی دارند کرد. بعد از مرحله ی غربالگری با همراهی این دندانپزشکان مهربان، طی چندین جلسه ی مستمر، اقدامات درمانی تخصصی به صورت کاملا رایگان، برای کوکان کار و خیابان صورت پذیرفت.
لازم به ذکر است طرح شناسایی و درمان دندان های کودکان تحت پوشش موسسه در صورت همراهی دندانپزشکان مهربان در سال ۱۳۹۶ نیز ادامه خواهد یافت.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟