حاشیه جشن مهرآفرین به روایت خبرگزای مهر

حاشیه جشن مهرآفرین به روایت خبرگزای مهر | 0 دیدگاه | جمعه ۰۷,خرداد,۱۳۸۹ | 1055 نفر

حضور رضا صادقی و گروه مشکی‌پوشان در جشن مهرآفرین با استقبال گرم حاضران در این جشن روبرو شد و حال و هوایی خاص به این مراسم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن موسسه مهرآفرین با توجه به بضاعت یک جشن غیردولتی به شکلی منظم، منسجم و جذاب برگزار شد. حضور ستارگان سینما و ورزش و اجرای خوب فرزاد حسنی حال و هوایی خاص به این جشن داد.

- زمانی که فرزاد حسنی برای اجرای برنامه روی سن آمد حاضران به شدت او را تشویق کردند. او در این برنامه اجرایی حرفه‌ای و ماهرانه داشت و نشان داد چقدر خوب می‌داند برای هر برنامه‌ای باید به سراغ سبک و شیوه خاصی رفت.

- حسنی در ابتدای مراسم گفت: موسسه مهرآفرین تبلیغ فقر و فقیرنمایی نمی‌کند و احساسات مخاطب را به بازی نمی‌گیرد این موضوعی است که نمی‌توان نادیده‌اش گرفت.

- در آغاز مراسم خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها جایی برای نشستن نداشتند و چند بار در سالن جا به جا شدند تا با هماهنگی مسئولان موسسه بالاخره یک ردیف از صندلیها به خبرنگاران اختصاص یافت.

- محبوبیت چهره‌های ورزشی و سینمایی را از میزان تشویق حاضران می‌شد تشخیص داد. هادی ساعی و مهدی مهدوی‌کیا در میان ورزشکاران بیشتر از دیگران تشویق شدند و زمان اهدای مدال به ساعی حاضران در سالن چند دقیقه ایستاده این ورزشکار بین‌المللی را تشویق کردند.

- فرهاد توحیدی زمانی که روی سن آمد با کنایه به طولانی شدن بخش تقدیر و معرفی از هادی ساعی گفت: ورزش حق سینما را خورد. این فیلمنامه نویس مریلا زارعی را گوهر یکدانه بازیگری سینمای ایران دانست.

- حسین فرحبخش تهیه‌کننده سینما درباره مریلا زارعی گفت: من زمان ساخت "تکیه بر باد" با این بازیگر همکاری کردم. او همیشه خندان بود و به گروه انرژی می‌داد اما امشب نمی‌دانم چرا نمی‌خندد.

- مریلا زارعی که جدی‌تر از همیشه بود با اشاره به شرایط اجتماعی و فضای جامعه گفت: سعی می‌کنم امشب به شما نزدیکتر باشم و حرفهای کلیشه‌ای نزنم. من به عشق شهرت و ثروت به دنبال بازیگری نیامدم و خدا را شکر می‌کنم که بازیگری مانع از آن نشده که عده‌ای از افراد جامعه را که با مشکلات مواجه هستند نبینم. دختران گلفروش، پدرانی که به دنبال یک لقمه نان هستند و ... امیدوارم خداوند توفیق خدمت به من بدهد.

- حسن فتحی که با تاخیر به مراسم رسیده بود گفت: من طوماری آماده کرده بودم که درباره خانم زارعی بخوانم اما سر فیلمبرداری بودم و دیر رسیدم و متاسفانه زمان را از دست دادم. 16 سال پیش با مریلا زارعی در مجموعه‌ای همکاری می‌کردم. او صبح با خوش اخلاقی سر صحنه می‌آمد با همه گروه و عوامل سلام و احوال‌پرسی می‌کرد و بعد از پایان کار به همه خسته نباشید می‌گفت. پارسال در "کیفر" دوباره فرصت همکاری با او را به دست آوردم و دیدم با وجود حرفه‌ای شدن همچنان این اخلاق خوب را حفظ کرده است.

- همایون‌فال یکی از خوانندگان قدیمی صدا و سیما که سالها قبل ترانه نسیم سحری را خوانده بود در این مراسم سرود ای ایران را با همراهی جمعیت در سالن اجرا کرد.

- رضا یزدانی خواننده فیلمهای "رئیس" و "حکم" به دعوت حسنی بخشی از ترانه فیلم "تهران، سیم آخر" سروده اندیشه فولادوند را بدون موسیقی اجرا کرد و به شدت تشویق شد.

- رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کلاهی که به سر داشت روی سن گذاشت و از مردم خواست به نفع کودکان بی‌سرپرست و خانواده‌های نیازمند در کلاهش پول بریزند. مریلا زارعی اولین نفری بود که در این اقدام نمادین شرکت و مبلغی پول در کلاه گذاشت و پس از او حاضران در سالن کمکهایشان را در کلاه گذاشتند.

- صادقی درباره هدفش از حضور در این موسسه گفت: دوست دارم تمام کسانی که به کنسرتهای من می‌آیند بتوانند ترانه‌های درخواستی‌شان را بنویسند و موسسه مهرآفرین این امکان را فراهم می‌کند تا همه کودکان ایرانی خواندن و نوشتن بیاموزند.

- خانه موسیقی در کنار موسسه مهرآفرین برای حضور رضا صادقی در این موسسه یک لوح تقدیر به این خواننده اهدا کرد. مدال سفیری صادقی را حسن فتحی به گردن او انداخت و سریر لوح را تقدیم این خواننده کرد.

- هادی ساعی پس از دریافت مدال سفیر و لوح تقدیر گفت: خودم را لایق این همه محبت نمی‌دانم. من مدالهای مختلفی گرفته‌ام و یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایرانی هستم اما این مدال یکی از باارزشترین مدالهایی است که دارم و در کنار مدال جوانمردترین ورزشکار جهان در سال 2005 جایگاهی ویژه برایم دارد.

- بیژن خراسانی گوینده و مفسر ورزشی در صحبتهایش خاطراتی از دوران نوجوانی هادی ساعی تعریف کرد و از او به عنوان نوجوانی باهوش و شیطان یاد کرد. خراسانی حمایت ساعی از زلزله زدگان بم و اخلاق حرفه‌ای و رفتار مناسب این ورزشکار با اعضای خانواده‌اش را ستود.

- رضا صادقی در میانه اجرایش از بابک بیات آهنگساز، خسرو شکیبایی بازیگر سینما و ناصر عبداللهی یاد کرد.

 

همچنین خبرگزاری شهر نیز گزارشی از این مراسم منتشر کرده است.

  • سفیر
  • سفیریاران
  • خبرگزاری مهر
  • معرفی سفیریاران

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟