جشن پایان دوره تابستان کانون نخبگان طلایی ایران، در فضایی شاد و صمیمی برگزار شد.

جشن پایان دوره تابستان کانون نخبگان طلایی ایران، در فضایی شاد و صمیمی برگزار شد. | 0 دیدگاه | سه شنبه ۲۵,مهر,۱۳۹۶ | 2048 نفر
جشن پایان دوره تابستان کانون نخبگان طلایی ایران، در فضایی شاد و صمیمی برگزار شد.
۵۵ نفر از اعضای کانون، همراه پرسنل و برخی از معلمان در این مراسم که در قالب اردویی یک روزه در باغ یکی از یاوران خوب مهرآفرین برگزار شد، شرکت کردند. 
بچه ها ابتدا به ساختمان ویلایی ای که در دل باغ وسیع و سرسبز بنا شده منتقل شدند. در آنجا ساعتی در کنار هم به گپ و گفت صمیمانه و تمرین موسیقی و سرود پرداختند و برای اجرای گروهی آماده شدند. آنها سپس در حضور فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه و مصطفی بینا کاشانی، مدیر اجرایی مهرآفرین و یاوران گرامی، به رهبری معلم موسیقی کانون خانم فندرسکی به اجرای سرودهای خاطره انگیزی همچون یار دبستانی و خوشه چین پرداختند.
پس از تشویق حضار، فاطمه دانشور خطاب به بچه های عضو کانون نخبگان طلایی ایران گفت: زمانی که برای اولین بار شما را دیدم، کوچک بودید. حالا قد کشیده و بزرگ شده اید، آینده در دستهای شماست.
دانشور از بچه ها خواست زمانی که تبدیل به افرادی موفق در زمینه های تحصیلی، شغلی و مالی شدند، این روزها را به خاطر داشته باشند و اضافه کرد: یادتان باشد که زمانی عده ای برای موفقیت شما وقت گذاشتند و تلاش کردند چون سرنوشت شما برایشان اهمیت داشت؛ پس شما هم باید هرچه بزرگتر شدید، دست کوچکترها را بگیرید و به کسانی که نیاز به کمک دارند، یاری برسانید.
او قدرت تفکر را بزرگترین نعمتی دانست که خداوند به تمام انسانها، از فقیر تا غنی بخشیده و گفت: تمام تلاش ما در کانون نخبگان با این هدف بوده که شما یاد بگیرید از قدرت تفکرتان استفاده کنید. فکرها و آرزوهای بزرگ داشته باشید و تصمیم بگیرید کارهای بزرگ در زندگی تان انجام دهید. آرزوی ما این است که شما را در اوج ببینیم.
در ادامه این روز به یادماندنی، به بچه ها جوایزی اهدا شد و به تعدادی از اعضای کانون نیز به علت موفقیت و پیشرفت قابل توجه، جوایز نفیسی از قبیل گوشی همراه و ساز ارگ تعلق گرفت.
سپس بچه ها در کنار مسئولان کانون ناهار صرف کردند و ساعاتی را در باغ به بازی و تفریح مشغول شدند. این اردوی شاد و صمیمی پس از صرف عصرانه در میان درختان باغ به پایان رسید و اعضای کانون نخبگان نسل طلایی ایران، تا تابستانی دیگر و آغاز دوره ای جدید، با یکدیگر خداحافظی کردند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟