حضور ۲۰۰ دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی مهرآفرین/ از قصه‌گویی و بازیگری تا فوتبال و کامپیوتر، کلاس‌هایی برای همه فرزندان مهرآفرین

حضور ۲۰۰ دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی مهرآفرین/ از قصه‌گویی و بازیگری تا فوتبال و کامپیوتر، کلاس‌هایی برای همه فرزندان مهرآفرین | 0 دیدگاه | شنبه ۳۱,تیر,۱۴۰۲ | 196 نفر
حضور ۲۰۰ دانش‌آموز در کلاس‌های تابستانی مهرآفرین/ از قصه‌گویی و بازیگری تا فوتبال و کامپیوتر، کلاس‌هایی برای همه فرزندان مهرآفرین

کلاس‌های تابستانی موسسه خیریه مهرآفرین با هدف بهره‌وری اوقات فراغت دانش آموزان و با رویکرد آموزشی-تفریحی آغاز شد.
در این کلاس‌ها که به روال هر سال تابستان توسط واحد آموزش دفتر مرکزی تدارک دیده شده حدود ۲۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت موسسه شرکت می‌کنند.
موضوع کلاس‌ها از نظر تنوع شاخه‌های آموزشی به گونه‌ای انتخاب شده تا دربرگیرنده علائق مختلف دانش آموزان باشد.
کلاس‌های قصه گویی، بازیگری، قلاب بافی، نقاشی، سفالگری، طراحی، خوشنویسی، کاردستی، گیتار و ویولن، همراه کارگاه داستان نویسی و کارگاه کتاب و کتاب‌خوانی تعدادی از کلاس‌های هنری هستند که دراین تابستان برای فرزندان مهرآفرین برگزار می‌شود.
همچنین کلاس های ورزشی مانند والیبال، فوتبال، یوگا و کلاس‌های زبان و کامپیوتر نیز برای علاقه‌مندان به این رشته‌ها آغاز شده است.
برای دانش‌آموزانی که نیاز به تمرین و تکرار دروس خود دارند کلاس های درسی تخصصی از پایه اول تا دوازدهم شامل ریاضی، فارسی، عربی، زبان، شیمی و فیزیک طراحی شده و برای دانش آموزان مقطع دهم تا دوازدهم بسته آموزشی ماز شامل کلاس‌های آنلاین، آموزش تست زدن، مشاوره، آزمون ماهانه تدارک دیده شد.
در کنار این کلاس‌ها، گروه درمانی با موضوع کنترل هیجان، کارگاه پیشگیری از خودکشی، کارگاه مبارزه با دخانیات، کارگاه بهداشت قاعدگی و کارگاه بهداشت فردی نیز برای ارتقای سلامت جسم و روان فرزندان مهرآفرین برگزار می‌شود.
همچنین برنامه‌های تفریحی تابستانی مانند اردوهای یک روزه، بازدید از موزه‌ها، سینما، گردش در طبیعت و برگزاری انواع جشن‌ها بخشی از خدمات تفریحی است که به فرزندان مهرآفرین ارائه می‌شود.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟