مدیرعامل موسسه در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه: سوء مدیریت در توزیع اقلام در مناطق زلزله زده در روستاها/ گلایه مردم از مسئولان

مدیرعامل موسسه در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه: سوء مدیریت در توزیع اقلام در مناطق زلزله زده در روستاها/ گلایه مردم از مسئولان | 0 دیدگاه | پنجشنبه ۲۵,آبان,۱۳۹۶ | 1453 نفر
مدیرعامل موسسه  در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه: سوء مدیریت در توزیع اقلام در مناطق زلزله زده در روستاها/ گلایه مردم از مسئولان
مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین با اشاره به ضعف مدیریت بحران در مناطق زلزله زده به ویژه در توزیع صحیح  اقلام مورد نیاز در بین مردم زلزله زده استان کرمانشاه گقت : مردم از توزیع نامناسب گلایه مند هستند این در حالی است که میزان کمک های مردمی قابل توجه است .
به گزارش روابط عمومی مهرآفرین فاطمه دانشور مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین با هدف بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و نظارت بر نحوه توزیع اقلام اهدایی این موسسه وارد روستاهای زلزله زده شد.
وی در حاشیه بازدید از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب،اظهار کرد: با هدف بررسی آخرین وضعیت زلزله زدگان و همچنین بررسی نیازهای آتی مناطق زلزله زده در منطقه حضور یافتم 
وی گفت:ارائه خدمات به کودکان و زنان آسیب دیده با تاکید بر توزیع عادلانه اقلام اهدایی خیرین در حادثه اخیر اولویت موسسه مهرآفرین است.
مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین بیان کرد: انچه کاملا مشهود است برخی  روستاها همچنان نیاز به کمک به ویژه چادر ، پتو ، لباس گرم ، شیشه و شیر خشک دارند . روزهای بارانی پیش رو خواهیم داشت و بابت اسکان ایمن تر زلزله زدگان باید تدبیر و اقدام شود . 
وی اضافه کرد: در پی گفت و گوی که با مردم زلزله زده داشتم گلایه شدیدی نسبت به عدم نظارت بر توزیع کالا داشتند به گونه ای که بستر برای سودجویان فراهم می شود و افراد ضعیف و ناتوان بی بهره می ما نند .
دانشور با اشاره به ناهماهنگی سازمان ها و دستگاه ها در امر خدمت رسانی به شیوه مطلوب به ویژه در خصوص رسیدگی فوری به وضعیت روستاها در مناطق زلزله زده،بیان کرد: با توجه به این شرایط و اینکه مردم علاقمندند بدلیل سؤمدیریت دستگاهها  شخصا و با حضور در مناطق زلزله زده بطور مستقیم  اقدام به توزیع کمک های خود کنند که همین امر نیز با مشکلاتی روبرواست چرا که مردم به تنهایی قادر به شناسایی مناطق روستایی کمتر برخوردار  و نیازهای مردم این نواحی  نیستند.
مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین افزود: باید در امر خدمت رسانی به مردم زلزله زده بر اساس برنامه ریزی عمل کرد و نباید در این بخش از روی احساسات عمل کرد.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی استان کرمانشاه و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و بارش باران در مناطق زلزله زده،باید اسکان موقت افراد و تامین وسایل گرمایشی و ایمنی مد نظر مدیریت بحران قرار گیرد.
مدیر عامل موسسه خیریه مهرآفرین افزود: تلاش می شود در مدت زمان بازدید از مناطق زلزله زده،بررسی های میدانی انجام گیرد تا بتوانیم توزیع کمک ها را  هدفمند کنیم . 
انتهای پیام/
#مهرآفرین_باشیم
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟