جشن تولدی شاد برای کودکان نیمه دومی/ قول برآورده کردن آرزوهای بچه‌ها، هدیه مدیرعامل مهرآفرین بود

جشن تولدی شاد برای کودکان نیمه دومی/ قول برآورده کردن آرزوهای بچه‌ها، هدیه مدیرعامل مهرآفرین بود | 0 دیدگاه | دوشنبه ۲۳,بهمن,۱۳۹۶ | 1729 نفر
 جشن تولدی شاد برای کودکان نیمه دومی/  قول برآورده کردن آرزوهای بچه‌ها، هدیه مدیرعامل مهرآفرین بود
مهرآفرین برای کودکان متولد پاییزو زمستان خود جشن تولد گرفت.
۱۷۰نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش مهرآفرین به همراه مادران خود در تالار پرنس گرد هم آمدند تا در مراسمی شاد به مناسبت جشن تولدشان شرکت کنند.
گروه حامی که به صورت افتخاری اجرای این مراسم را بر عهده داشت، با پخش سرود ملی و موزیک‌های شاد محلی جشن را آغاز کرد.
مادران که در ردیف‌های انتهایی تالار نشسته بودند به اندازه فرزندانشان ابراز خوشحالی می‌کردند. بعضی از آنها می‌گفتند که مدتهاست در هیچ مراسم شادی شرکت نکرده‌اند و حالا مثل بچه ها ذوق می کنند.
در این جشن، عمو حامی و خاله مریم با اجرای مسابقه‌های متنوع و اهدای جوایز، بچه‌ها را به هیجان آوردند. آنها با دعوت از بچه‌ها روی صحنه و شوخی در قالب مسابقه‌های موزیکال، لحظاتی شاد و مفرح برای تماشاچیان رقم زدند. 
مسابقه خوانندگی و داستان گویی از برنامه هایی بود که مورد استقبال و تشویق فراوان بچه‌ها واقع شد. 
سپس فاطمه دانشور، مدیر عامل و موسس مهرآفرین، بعد از تبریک تولد بچه‌ها، تعدادی از آن‌ها را روی سن دعوت کرد تا از آرزوهایشان بگویند. یکی از پسرها آرزو داشت گوسفند داشته باشد. تعدادی از دخترها لباس می‌خواستند و چند نفری هم عروسک. مدیرعامل مهرآفرین قول داد که تک تک آرزوهای آن‌ها را برآورده کند.
جشن مهرآفرین، با اهدای کادوی تولد به تمام کودکان حاضر در سالن، فوت کردن شمع روی کیک و گرفتن عکس یادگاری با کیک تولد توسط بچه‌ها پایان گرفت.
در انتهای مراسم از مهمانان با ساندویچ، میوه و کیک پذیرایی شد.
از گروه حامی به خاطر هدیه دادن این لحظات شاد به کودکان مهرآفرین سپاسگزاریم. همچنین از یاوران عزیز، خانم مژده رضی بابت تهیه کیک و خانم‌ها گودرزیان، شفیعی، صباغ، الوندی و آقای اکبرزاده بابت تأمین غذا و تزیئنات بی نهایت ممنون و قدردانیم. از مدیران مجموعه تشریفاتی پرنس بابت دراختیارگذاشتن فضا و میزبانی گرم و از شهرداری منطقه ۱۲ جهت در اختیار گذاشتن اتوبوس نیز صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟