درمان کودک یک ساله خراسانی با کمک حامیان مهرآفرین/ امیرعباس می‌تواند یک زندگی طبیعی داشته باشد

درمان کودک یک ساله خراسانی با کمک حامیان مهرآفرین/ امیرعباس می‌تواند یک زندگی طبیعی داشته باشد | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۱۴,دی,۱۴۰۱ | 277 نفر
درمان کودک یک ساله خراسانی با کمک حامیان مهرآفرین/ امیرعباس می‌تواند یک زندگی طبیعی داشته باشد
امیرعباس حالا دیگر می‌تواند بنشیند و گردنش را صاف نگه دارد؛ جلسات کاردرمانی او بالاخره جواب داده و کودک که تا یک سالگی به علت ضعف عضلات گردن نمی‌توانست سر خود را بلند کند، حالا می‌نشیند و سرش را صاف نگه می‌دارد.
امیرعباس به علت تولد زودتر از موعد، نارس بود و چشم‌هایش تشکیل نشده بود، همچنین دچار مشکل قلبی و گوارشی بود که باید شیرخشک مخصوص مصرف می‌کرد و همچنین از ضعف عضلات گردن رنج می‌برد. 
پدر امیرعباس که کارگر فصلی کارخانه نیشکر است، از عهده هزینه‌های درمان کودک برنمی‌آمد.
وضعیت این پسر کوچک در سایت مهرآفرین اطلاع‌رسانی شد و حامیان مهرآفرین مخارج درمان او را پرداخت کردند و حالا امیرعباس تحت درمان قرار گرفته است.
با انجام جلسات کاردرمانی کودک حالا می‌تواند گردن خودرا صاف نگه دارد. او همچنین تحت نظر متخصص مغز و اعصاب قرار دارد و با ترسیم نقشه مغزی و آنالیز آن، بیماری‌ کودک تشخیص داده شده است. خوشبختانه طبق نظر متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک امیرعباس از نظر هوشی و ذهنی مشکلی ندارد و اگر درمان جسمانی او به صورت مداوم پیگیری شود می‌تواند یک زندگی طبیعی داشته باشد.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟