راه‌اندازی شعبه جدید مهرآفرین به همت خانواده نیکوکار همدانی / پناهی برای مادران و کودکان همدان

راه‌اندازی شعبه جدید مهرآفرین به همت خانواده نیکوکار همدانی / پناهی برای مادران و کودکان همدان | 0 دیدگاه | یکشنبه ۳۰,بهمن,۱۴۰۱ | 371 نفر
راه‌اندازی شعبه جدید مهرآفرین به همت خانواده نیکوکار همدانی / پناهی برای مادران و کودکان همدان

بیست و هفتمین دفتر استانی مهرآفرین در شهر همدان به همت خانواده نیکوکارِ همدانی راه‌اندازی شد.
ساختمان این دفتر در شهر همدان بر اساس نیت خیر و اندیشه نیکوکارانه مرحوم «حاج جواد نوریان» در اختیار مهرآفرین قرار گرفته و توسط کمک‌های مردمی تجهیز و آماده سازی شده است. 
مرحوم حاج جواد نوریان یکی از خیرین نامدار همدان بود که هنوز بسیاری از مردم همدان سوابق نیکوکاری او مانند وام‌های قرض الحسنه صندوق مهدیه را به خاطر دارند و کودکان زیادی نیز در مدارسی تحصیل می‌کنند که به همت این مرد نیکوکار بنا شده است. پس از فوت حاج جواد نوریان، همسر و فرزندان او با احداث دو مدرسه و یک خانه بهداشت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به مهرآفرینی و کار خیر ادامه دادند. 
در راستای تداوم راه پدر، فرزندان حاج جواد نوریان که از دنبال‌کنندگان همیشگی پنجشنبه‌های مهرورزی مهرآفرین و از حامیان این موسسه هستند، در عمل به وصیت آن مرحوم ساختمانی به وسعت 154 متر مربع را واقع در میدان ابن سینای همدان برای ارائه خدمات آموزشی، حمایتی و فقرزدایی به موسسه مهرآفرین اهدا کردند.
حالا در هیجدهمین سالگرد آسمانی شدن این مرد نیکوکار، دفتر مهرآفرین در همدان آماده بهره برداری و ارائه خدمات به مادران و کودکان بدسرپرست این استان است. پیش از این مددکاران شعبه کرمانشاه مسئولیت پاسخگویی و رسیدگی به امور کودکان و مادران تحت پوشش مهرآفرین در استان همدان را بر عهده داشتند اما با افزایش تعداد خانواده‌های تحت حمایت و لزوم پاسخگویی به موقع و رسیدگی سریع به نیازهای آموزشی، مددکاری و حمایتی این مادران و کودکان نیاز به راه اندازی شعبه ای در شهر همدان یکی از اولویت‌های مهرآفرین در سال 1401 بود که به یاری فرزندان مرحوم نوریان محقق شد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟