پویش"عیدی غنچه‌ها"/ علی لهراسبی: همه ما باید به این کودکان کمک کنیم

پویش"عیدی غنچه‌ها"/ علی لهراسبی: همه ما باید به این کودکان کمک کنیم | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۰۲,فروردین,۱۴۰۲ | 443 نفر
پویش

یکی از مهمانان جشن"عیدی غنچه‌ها" در مهد مهرآفرین، علی لهراسبی خواننده مشهور و محبوب پاپ بود. 
لهراسبی که در کنار دیگر چهره‌های فرهنگی و هنری، در این جشن در کنار بچه‌ها حضور داشت، از شنیدن روایت‌های تکان دهنده زندگی برخی از این کودکان ابراز تٲثر کرد و گفت: شخصا وقتی کودکان آسیب‌دیده را می‌بینم، خیلی زیاد درگیر می‌شوم. امروز نیز در اینجا چیزهای جدیدی شنیدم که درگیری تازه‌ای را برایم ایجاد کرد. دیدن این کودکان خیلی دردآور است و این روزها همه جا با این کودکان مواجه می‌شویم، شمال شهر، جنوب شهر ، تمام نقاط شهر پر از کودکان کار و زنانی است که به سختی درگیر تٲمین معیشت خود هستند. 
این خواننده درباره وظیفه هنرمندان در بازنمایی آسیب کودکان و کمک به آنها گفت: اولین وظیفه یک هنرمند، مشارکت در مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی است. نقشی که من و امثال من دارند، اول اطلاع‌رسانی و دوم دعوت از مردم و به خصوص هواداران به حمایت از این کودکان است. امیدوارم این مراکز به قدری زیاد شود که این ماجرا تا حد ممکن کاهش پیدا کند.
این خوانند 
لهراسبی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: شاهدیم قشرهایی که ضعیف‌تر هستند، از نان شب خود می‌زنند و به نیازمندان کمک می‌کنند. بنابراین ما مردم با معرفتی داریم. اما در بحث خیریه‌ها باید موضوعات کمی ایزوله شده و مراکز معتبرتر توسط آدم‌های مشهور معرفی شوند تا مردم به آنها اعتماد کنند. زیرا بین این داستان‌ها و کمک جمع کردن‌ها اتفاق‌های بدی هم افتاده است. به همین دلیل تشریح شفاف برای مردم که حمایت مالی آنها به چه صورت هزینه می‌شود، کمک می‌کند تا اعتمادسازی بیشتری صورت گیرد و کمک بیشتری جمع شود.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟