پویش عیدی غنچه‌ها/ باران نیکراه: فقط خود ما مردم می‌توانیم به داد خود برسیم

پویش عیدی غنچه‌ها/ باران نیکراه: فقط خود ما مردم می‌توانیم به داد خود برسیم | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۰۹,فروردین,۱۴۰۲ | 401 نفر
پویش عیدی غنچه‌ها/ باران نیکراه: فقط خود ما مردم می‌توانیم به داد خود برسیم

مهد مهر مهرآفرین در واپسین روزهای سال میزبان تعدادی از چهره‌های مشهور فرهنگی و هنری بود که در کنار کودکان این مراکز حاضر شدند و در جشن استقبال از نوروز شرکت کردند.
یکی از این چهره‌های محبوب، باران نیکراه، گوینده و مجری بود که در جمع کودکان حاضر و دقایقی نیز همراه آنها به بازی مشغول شد.
او درباره معضلات کودکان بد سرپرست ابراز تٲسف کرد و گفت: در این جهانی که پر از ناامنی است و ممکن است زمین زیر پای شما دهان باز کند، تصور کنید کودکی با تمام ناتوانی‌هایی که دارد، از بدو تولد با مشکلات دیگری هم مواجه شود. این دردناک است و به دردهای همه ما اضافه می‌کند. شاید اگر هر کدام از ما بتوانیم مقداری دُز شرافتمان را بالا ببریم، اتفاقات خیلی بهتری رخ دهد برای بچه‌هایی که مخصوصا در این شرایط با این مشکلات مواجه هستند.
نیکراه درباره کمک به مراکزی همچون مهرآفرین که از این کودکان نگهداری می‌کنند گفت: به این مومن هستم که در انسانیت فقط ما می‌توانیم به داد خود برسیم و این موضوع به همگی ما ثابت شده است که نمی‌توانیم انتظاری از دولت داشته باشیم. شاید بتوانیم به اندازه یک کافه رفتن عصرمان پس انداز کنیم؛ برای اینکه گره‌ای کوچک از مشکلات کودکی باز کند
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟