علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در جمع پسران خانه مهر نیکان: این کودکان آینده خیلی خوبی دارند

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در جمع پسران خانه مهر نیکان: این کودکان آینده خیلی خوبی دارند | 0 دیدگاه | شنبه ۳۰,اردیبهشت,۱۴۰۲ | 547 نفر
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در جمع پسران خانه مهر نیکان: این کودکان آینده خیلی خوبی دارند

علیرضا بیرانوند، فوتبالیست ملی‌پوش کشورمان در روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، به بازدید از خانه مهر نیکان کرج رفت.
دروازه بان پرسپولیس در بدو ورود مورد استقبال پرشور پسرانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند قرار گرفت و دقایقی را به گپ و گفت دوستانه با آنها گذراند. بیرانوند که برای ادای نذر خود به خانه مهر نیکان مهرآفرین آمده بود، به تک تک پسران ۷ تا ۱۲ سال مرکز یک دست لباس تیم پرسپولیس هدیه داد. سپس با بچه‌ها در حیاط مرکز فوتبال بازی کرد و در نهایت این دقایق پرهیجان و خاطره‌انگیز را با ثبت یک عکس دسته جمعی در کنار کودکان مهرآفرین، ماندگار کرد.
ملی‌پوش کشورمان که از شنیدن سرگذشت تلخ بچه‌های مرکز متٲثر شده بود، درباره تجربه حضور خود در جمع پسران خانه نیکان گفت:"ما یک بازی سخت و حساس پیش رو داشتیم و من به پیشنهاد یکی از دوستانم نیت کردم که اگر بازی را ببریم، به دیدن مرکزی بروم که آن دوست معرفی کرده بود. پرسپولیس بازی را برد و من برای ادای نذر خود به دیدن این بچه‌ها آمدم."
بیرانوند به روحیه و انرژی بالای کودکان اشاره کرد و گفت:" من به مراکز زیادی رفته‌ام اما بچه‌های این مجموعه نسبت به جاهای دیگر خیلی شاداب‌تر و خوشحال‌تر هستند و من از دیدن شادی آنها واقعا خوشحال شدم. این نشان‌دهنده مدیریت و تلاش افرادی است که از این کودکان به بهترین شکل مراقبت می‌کنند."
او از طرفداران خود خواست که حامی پسران خانه مهر نیکان شوند و تٲکید کرد:" این بچه‌ها خیلی باهوش هستند و مطمئنم که می‌توانند آینده خوبی داشته باشند. آنها نیاز به حامی دارند و امیدوارم با حمایت شما کیفیت زندگی آنها بهتر شود."
خانه مهر نیکان یکی از خانه‌های موسسه خیریه مهرآفرین است که به نگهداری از پسران ۷ تا ۱۲ سالی اختصاص دارد. این کودکان به علت نداشتن سرپرست موثر، در معرض انواع خطرات و آسیب‌ها قرار دارند.
برای حمایت از پسران خانه مهر نیکان می‌توانید با شماره تلفن : 35260 -021 داخلی 406 الی 409 تماس گرفته و یا به شماره واتساپ 09053584136 یا شماره پیامک 30007899 پیغام گذاشته همکاران مهرآفرین در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود .
همچنین می‌توانید کمک‌های خود را به شماره حساب اختصاص یافته به خانه مهر نیکان
۶۲۱۹۸۶۱۰۰۵۹۶۶۷۶۶
به نام خیریه مهرآفرین پناه عصر واریز کنید.


گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟