یلدایی به بلندای مهربانی/ جشن‌های شب یلدا در خانواده بزرگ مهرآفرین

یلدایی به بلندای مهربانی/ جشن‌های شب یلدا در خانواده بزرگ مهرآفرین | 0 دیدگاه | یکشنبه ۰۳,دی,۱۴۰۲ | 85 نفر
یلدایی به بلندای مهربانی/ جشن‌های شب یلدا در خانواده بزرگ مهرآفرین
کودکان و نوجوانان مهرآفرین شب یلدای امسال را متفاوت تجربه کردند. شرکت «مدیران خودرو» در راستای مسئولیت اجتماعی خود نزدیک به 200 کودک و نوجوان تحت حمایت  موسسه خیریه مهرآفرین را به جشن شب یلدا در هتل المپیک تهران دعوت کرد و با پذیرایی و اهدای هدایای ارزشمند، شبی به یاد ماندنی را برای آنها رقم زد. مدیران خودرو، پیشتر نیز به مناسبت روزجهانی کودک جشنی را برای کودکان مهرآفرین ترتیب داده بود.
کودکان مهرآفرین در جشن شب یلدا در تالار آبگینه هتل المپیک کنار یکدیگر شادی کردند و با غذاها و خوراکی‌هایی پذیرایی شدند که برای بسیاری از آنها تازگی داشت و تجربه دلپذیری بود. در پایان جشن نیز از طرف مدیران خودرو بسته‌هایی شامل آجیل، میوه و شکلات، کاپشن، دستکش، کلاه و شال گردن و همچنین بسته‌های بهداشتی شامل شامپو، شامپو بدن، کرم دست، مسواک و خمیر دندان به هر یک از کودکان اهدا شد. بیشتر بچه‌ها لباس‌های گرمی را که هدیه گرفته بودند در همان سالن پوشیدند و با شادی به خانه‌های خود برگشتند.
اما جشن یلدا مختص کودکان شعبه تهران نبود؛ شعب مهرآفرین در سرتاسر کشور جشن‌های مختلفی را برگزار کردند و بعضی شعب نیز با حمایت یاوران خود میان خانواده‌های تحت حمایت بسته‌های شب چله توزیع کردند.
در مهدها و خانه‌های مهرآفرین نیز مثل همیشه جشن و شادی باشکوهی برپا شد و رسوم ایرانی شب یلدا به زیبایی  برای کودکان اجرا شد. در مهدهای تهران، کرج و مشهد برای کودکان لباس گرم به عنوان هدیه تهیه شده بود که بین آنها توزیع شد. در خانه مهر و خانه مادری کرمان و همچنین در خانه ماهنوش رفسنجان نیز علاوه بر برگزاری جشن، به کودکان و نوجوانان مهرآفرین لباس فصل هدیه داده شد.
کودکان کار تحت حمایت مرکز پرتو مهرآفرین نیز در جشن یلدایی که شهرداری برای کودکان تدارک دیده بود شرکت کردند. 99 کودک از طرف واحد کار و خیابان مهرآفرین به دعوت شهرداری منطقه 7 تهران به سالن ایوان ری رفتند و در مراسمی شاد و به یادماندنی شرکت کردند. در  این جشن نیز از کودکان با خوراکی‌های مخصوص شب یلدا و ناهار پذیرایی شد و در پایان بین آنها بسته‌هایی شامل شکلات، آجیل، باسلق و لواشک توزیع شد.
همچنین در شعبه شهریار مهرآفرین در ظهر روز 30 آذر، جشن یلدای بزرگی با حضور 120 مهمان شامل کودکان و خانواده‌هایشان برگزار شد. هدف از این مراسم رقم زدن لحظاتی شاد برای کودکانی بود که خانواده‌های آنها امکان جشن گرفتن را نداشتند. در این مراسم موسیقی زنده اجرا شد و مسابقه‌های شاد و پرهیجانی نیز انجام شد که کودکان در آنها شرکت کردند.  همچنین از آنها با ناهار پذیرایی شد و در انتها بسته‌های شب یلدا شامل شیرینی، آجیل و میوه بین آنها توزیع شد تا بتوانند در شب یلدا سفره کوچکی نیز کنار خانواده‌های خود داشته باشند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟