مدیران خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود از کودکان مهرآفرین حمایت می‌کند/ اهدای لوازم التحریر و حمایت از کمپین فرشته باش

مدیران خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود از کودکان مهرآفرین حمایت می‌کند/ اهدای لوازم التحریر و حمایت از کمپین فرشته باش | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۰۴,مرداد,۱۴۰۲ | 260 نفر
مدیران خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی خود از کودکان مهرآفرین حمایت می‌کند/ اهدای لوازم التحریر و حمایت از کمپین فرشته باش

مراسم جشن باشگاه مشتریان برند ام وی ام (مدیران خودرو) با حضور تعدادی از کودکان تحت حمایت موسسه خیریه مهرآفرین در شهر اصفهان برگزار شد.
هدف از این مراسم که هر ساله در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود ساختن لحظاتی خوش و ارتباطی نزدیک‌تر با مشتریان این برند است. امسال شرکت مدیران خودرو در راستای مسئولیت اجتماعی شرکتی خود تعدادی از کودکان مهرآفرین را نیز به این جشن دعوت کرد. پانزده کودک تحت حمایت شعبه اصفهان مهرآفرین در این مراسم حضور داشتند و ضمن تجربه لحظات شاد و مفرح، در مسابقه‌های متنوع ورزشی-تفریحی شرکت و جایزه‌های متعددی دریافت کردند.
نازنین شقاقی سرپرست واحد جذب مشارکت‌های اجتماعی مهرآفرین در قالب سخنرانی کوتاهی به معرفی موسسه خیریه مهرآفرین پرداخت و گفت: «موسسه خیریه مهرآفرین از سال 84به صورت رسمی با داشتن مجوز از سازمان بهزیستی کل کشور فعالیت‌های خود را آغاز کرد و ما هم اکنون بیش از 27 شعبه در سراسر ایران داریم که مشغول خدمت رسانی هستند. زیر چتر مهرآفرین بیش از 4 هزار کودک می‌توانند به آینده‌ای بهتر امید داشته باشند و در مسیر رشد و تعالی گام بردارند.»
او تأکید کرد:« بسیاری از این کودکان از وجود و حضور پدر موثر محروم هستند و خیلی از آ‌نها نه تنها از حضور پدر بلکه از حضور مادر موثر هم محروم هستند. کاری که ما انجام می‌دهیم در درجه اول آموزش و توانمندسازی این خانواده‌هاست. همچنین برای رفاه حال کودکان در معرض آسیب چندین مرکز اقامتی توسط مهرآفرین دایر شده است .»
آقای چو، مدیر چینی و معاونت فروش مدیران خودرو نیز درسخنانی روی اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی برای این شرکت تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که در آینده با این رویکرد بتوانند اقدامات موثرتری برای حمایت از کودکان  انجام دهند. او همچنین خطاب به نمایندگی‌های ام وی ام در سراسر کشور گفت: "امسال ما حمایت از کودکان مهرآفرین را در برنامه‌ خود قرار داده‌ایم و از تمام نمایندگی‌ها نیز دعوت می‌کنیم ما را در این مسیر همراهی کنند." 
در انتهای این مراسم 200 پک لوازم التحریر توسط شرکت مدیران خودرو به کودکان مهرآفرین اهدا شد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟