برگزاری کارگاه آموزشی برای مددکاران اجتماعی مهرآفرین/ مهارت‌های زندگی و سلامت روان لازمه کار مددکاران اجتماعی

برگزاری کارگاه آموزشی برای مددکاران اجتماعی مهرآفرین/ مهارت‌های زندگی و سلامت روان لازمه کار مددکاران اجتماعی | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۱۸,مرداد,۱۴۰۲ | 133 نفر
برگزاری کارگاه آموزشی برای مددکاران اجتماعی مهرآفرین/ مهارت‌های زندگی و سلامت روان لازمه کار مددکاران اجتماعی

کارگاه چهار روزه آموزش مهارت‌های زندگی و ارتقای سلامت روان با حضور مددکاران اجتماعی مهرآفرین از شعب سراسر کشور برگزار شد.
بهره‌گیری از دانش و تخصص مددکاران اجتماعی، یکی از مهم ترین اصول کار در سازمان‌های مردم نهاد است. ارتقای دانش مددکاری و به روز کردن آن ضرورتی است که در موسسه خیریه مهرآفرین همواره مورد توجه قرار دارد.
با نیازسنجی واحد خدمات اجتماعی و پشتیبانی و به همت واحد منابع انسانی به هدف ارتقای مهارت‌های فنی مددکاران اجتماعی و فراگیری جدیدترین دستاوردهای علمی و تخصصی در حوزه مددکاری اجتماعی، کارگاهی چهار روزه با شرکت مددکاران اجتماعی شعب مهرآفرین در سراسر کشور و اساتید مجرب در روزهای دهم تا سیزدهم مردادماه برگزار شد.
آموزش مهارت‌های زندگی و تکنیک‌های ارتباطی، ارتقای سلامت روان و تاب آوری از جمله موضوعات و سرفصل‌های این کارگاه آموزشی بود. آموزه‌های کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، کمک قابل توجهی به اثربخشی مداخلات مددکاری اجتماعی می‌کند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟