کانون نخبگان مهرآفرین برگزار کرد : آموزش فرزند پروری ویژه مادران

کانون نخبگان مهرآفرین برگزار کرد : آموزش فرزند پروری ویژه مادران | 0 دیدگاه | جمعه ۲۳,آذر,۱۳۹۷ | 1009 نفر
کانون نخبگان مهرآفرین برگزار کرد : آموزش فرزند پروری ویژه مادران
همانطور که می دانید مهرافرین سالیانه طی برگزاری آزمون در تابستان هر سال از بین فرزندان خود استعدادهای درخشان را انتخاب نموده و سرمایه گزاری مضاعفی روی آنان انجام می دهد و طبق تعریف یک دوره چهارساله ، منتخبین را به بهترین شکل در مسیر رشد هدایت می کند . برگزاری جلسه روانشانسی با عنوان تحکیم بنیان خانواده که  در دو جلسه برای ۲۵ نفر از مادران برگزار کرد‌ زیرا همراهی و ارتقاء آگاهی مادران ، فعالیت کادر کانون نخبگان را جهت پیشرفت منتخبین آسان‌تر می کند .
مینا یزدی،کارشناسی ارشد روانشانسی و از داوطلبین موسسه در ابتدای جلسه درباره ارکان خانواده و هویت فرزندان ، چگونگی برخورد با آن ها با توجه به سن حساس بلوغ صحبت کرد و به مادران راهکارهای عملی داد .
سپس سوالات گوناگونی در رابطه با این موضوع پرسیده شد.یزدی درباره موضوعاتی هم چون نحوه ارتباط با فرزندان،در کودکی و نوجوانی و چگونگی رفتار صحیح با آنها و ذکر اهمیت رفتار والدین در الگو برداری کودکان صحبت کرد .در ادامه جلسه مادران مشکلات ارتباط گیری با فرزندان خود را مطرح کردند.و بنا به سئوالاتشان پاسخ هایی دریافت کردند.
در انتها قرار بر این شد جلسات به طور مداوم هر هفته ادامه داشته باشد تا مادران بتوانند مربی را در جریان نتایج رفتارهای جدید خود با فرزندان بگذارند . در انتهای جلسه به مادران سبد کالا اهدا شد.
از سرکار خانم یزدی داوطلب عزیزمان نهایت تشکر را  داریم.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟