نشریه‌ای برای نیکوکاران/ مهرآفرین از زاویه‌ای دیگر

نشریه‌ای برای نیکوکاران/ مهرآفرین از زاویه‌ای دیگر | 0 دیدگاه | یکشنبه ۱۷,دی,۱۴۰۲ | 95 نفر
نشریه‌ای برای نیکوکاران/ مهرآفرین از زاویه‌ای دیگر


انتشار نشریه مهرآفرین بعد از وقفه‌ای چند ساله بار دیگر از سر گرفته شد.
این مجله با هدف آشنایی بیشتر یاوران و عموم جامعه با فعالیت‌های مهرآفرین، آسیب‌های اجتماعی و فعالیت‌های نیکوکاری منتشر می‌شود. شماره 41 نشریه مهرآفرین ویژه زمستان نیز به تازگی منتشر شده و به صورت دیجیتال بر روی سایت مهرآفرین قابل دانلود است. در این شماره از نشریه فعالیت‌های مهرآفرین از زاویه‌ای دیگر به یاوران و مخاطبان اطلاع‌رسانی شده است.
در سرفصل‌های این نشریه در هر شماره پرونده‌ای ویژه آسیب‌های اجتماعی بررسی و تحلیل می‌شود. همچنین شرح تجربیات مددکاران اجتماعی در مواجهه با مددجویان مهرآفرین در قالب خاطرات جالب و شنیدنی مددکاران، نتایج کمپین‌های مهرآفرین، فعالیت‌های نیکوکارانه در سراسر دنیا و تاریخچه فعالیت‌های خیریه در ایران از بخش‌های متنوع این مجله الکترونیک است.
از سوی دیگر گزارش‌های مالی موسسه خیریه مهرآفرین، گزارش حضور مهرآفرین در رویدادهای فرهنگی-اجتماعی، شرح خدمات ارائه شده به مددجویان، قصه مددجویان توانمند شده، شرح فعالیت‌های مراکز و خانه‌های کودک و نوجوان مهرآفرین و اطلاع‌رسانی در خصوص کمپین‌های جاری موسسه از دیگر بخش‌های ثابت هر شماره است.
تمام مخاطبان سایت مهرآفرین می‌توانند این نشریه الکترونیک را بر روی صفحه اصلی سایت از طریق لینک زیر دانلود و مطالعه کنند.

برای دیدن نشریه مهرآفرین کلیک کنید

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟