تقدیر از مهرآفرین برای ساخت مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر از مهرآفرین برای ساخت مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد | 0 دیدگاه | جمعه ۱۵,تیر,۱۴۰۳ | 172 نفر
تقدیر از مهرآفرین برای ساخت مدرسه در استان کهگیلویه و بویراحمد

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر آموزش و پرورش، خیرین مدرسه ساز و نمایندگان مجلس در دانشگاه تهران برگزار شد.
در این مراسم فردین نیک اقبالی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد به احداث بیش از 1000 کلاس درس در این استان توسط خیرین اشاره کرد واز خیرین مدرسه ساز بابت اختصاص 300 میلیارد تومان از سال پیش تا امروز به احداث مدرسه در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.
وزیر آموزش و پرورش نیز از جمع آوری مدارس کانکسی بالای 10 نفر تا مهر ماه آینده در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: خیرین عزیز در استان‌های کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و...سرمایه گذاری کنند که آورده بیشتری برای کشور داشته باشد.
دکتر صحرایی تأکید کرد: سیمای امروز مدرسه، سیمای خوبی از آینده را ترسیم می‌کند و خیرین مدرسه ساز، سازندگان آینده هستند.
در این مراسم از مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین، سرکار خانم فاطمه دانشور در راستای احداث و تجهیز فضاهای آموزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم مهدی توسلی سرپرست واحد فرهنگ و ارتباطات مهرآفرین به عنوان نماینده موسسه خیریه مهرآفرین به تشریح خدمات مهرآفرین در استان کهکیلویه و بویراحمد پرداخت و سپس با تقدیر سازمان نوسازی توسعه و تجهیزات مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان لوح سپاس یادبود این مراسم را دریافت کرد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟