مسافری که آفتاب می‌بخشد

مسافری که آفتاب می‌بخشد | 0 دیدگاه | یکشنبه ۱۱,شهریور,۱۴۰۳ | 58 نفر
مسافری که آفتاب می‌بخشد

اتفاقی نیست که ابرهای آسمان بوستون به شکل نقشه ایران درآمده‌اند! این ابرها و باران زیبای بعد از آن، لبخند خداوند به مسافری است که آفتاب می‌بخشد.

مسافری که تصمیم گرفته مسیر شهر بوستون تا واشنگتن دی سی در  آمریکا، یعنی مسافتی حدود ۷۰۰ کیلومتر را برای کمک به کودکان مهرآفرین و ساخت مدرسه‌ای شش کلاسه در دهستان «ایرافشانِ» سیستان و بلوچستان رکاب بزند.

خانم «شرمینه حقانی» که ساکن آمریکا  و از یاوران وفادار  موسسه خیریه مهرآفرین است، کار نیکوی خود را در قالب کمپینی در فضای مجازی با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و تا امروز توانسته بیش از نه هزار و پانصد دلار کمک مردمی جذب کند. هدف این کمپین جمع آوری ۱۰ هزار دلار است.
اقدام نیکوی خانم حقانی مورد استقبال و الگوبرداری خواهرزاده‌های ایشان که دو کودک ۵ و ۸ ساله هستند قرار گرفته و آنها نیز با فروش لیموناد به همسایه‌های خود ۲۸۰ دلار جمع‌آوری و به این کمپین کمک کردند.

خانم حقانی پیشتر نیز در ساخت مدرسه شش کلاسه «اندیکا» در خوزستان و احداث مدرسه دیگری در استان سیستان و بلوچستان مشارکت داشته و رقم قابل توجهی را به ساخت این مدارس کمک کردند.

نهضت مدرسه‌سازی مهرآفرین با هدف محرومیت‌زدایی و ایجاد امکان آموزش رایگان برای کودکان ساکن در مناطق محروم کشور انجام می‌شود.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟