نمایشگاه عکس کودکان خانه ماهنوش رفسنجان در گالری آبان

نمایشگاه عکس کودکان خانه ماهنوش رفسنجان در گالری آبان | 0 دیدگاه | سه شنبه ۱۰,مهر,۱۴۰۳ | 63 نفر
نمایشگاه عکس کودکان خانه ماهنوش رفسنجان در گالری آبان

نمایشگاه عکسی توسط کودکان تحت حمایت  موسسه خیریه مهرآفرین در خانه مهر ماهنوش رفسنجان به مدت سه روز در نگارخانه آبان واقع در شهر رفسنجان برگزار شد.
احمدکاظمی، نماینده موسسه خیریه مهرآفرین در شعبه رفسنجان در خصوص این نمایشگاه توضیح می‌دهد: «ما در خانه مهر ماهنوش در حوزه آموزش، آموزش انواع هنرها به بچه‌ها را در دستور کار خود داریم، از جمله نقاشی، شعرخوانی، داستان نویسی و... در همین راستا می‌خواستیم بچه‌ها را با هنر عکاسی هم آشنا کنیم که شروع آن از دو ماه پیش توسط دو نفر از یاوران خانه مهر ماهنوش زده شد: آقای سید سامان ابریشمی و خانم غلامی که نگارخانه آبان متعلق به ایشان است.»
کاظمی در ادامه می‌گوید: «جلسات مختلفی داشتیم و در نهایت قرار شد بچه‌ها چند روز با مربیان خود به فضاهای باز مثل پارک‌های مختلف بروند و در آنجا به سلیقه خودشان با گوشی‌های مربیان عکس بگیرند.
در نتیجه، هم انتخاب سوژه عکاسی و هم شیوه عکاسی به سلیقه خود بچه‌ها بود که نهایتا حدود هزار و خرده‌ای عکس توسط ۱۴ نفر از کودکان گرفته شد. از بین این تعداد، ما ۳۵ عکس را به عنوان اثر انتخاب کردیم، این عکس‌ها را به صورت تابلو شاسی آماده کردیم و در نگارخانه آبان به مدیریت یاور خوبمان خانم غلامی به نمایش گذاشتیم.»
نگارخانه آبان به مدت سه روز به صورت رایگان در اختیار کودکان مهرآفرین بود و از خیرین نیز دعوت شد که به تماشای آثار بچه‌ها بیایند.
به گفته نماینده مهرآفرین در رفسنجان، عکس‌های کودکان بسیار مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و تابلوها توسط خیرین خریداری شد.
عواید این نمایشگاه صرف آموزش و بهبود کیفیت زندگی کودکان ساکن در خانه مهر ماهنوش خواهد شد.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟