رضا صادقی سفیر یار مهر آفرین در حوزه موسیقی

رضا صادقی سفیر یار مهر آفرین در حوزه موسیقی | 0 دیدگاه | جمعه ۰۷,خرداد,۱۳۸۹ | 1310 نفر
رضا صادقی سفیر یار مهر آفرین در حوزه موسیقی
رضا صادقی سفیر یار مهر آفرین در حوزه موسیقی

سفیریار موسیقی «مهر آفرین»

ما فکر می‌کنیم «مهر»بانی‌اش باعث شده که همه او را دوست داشته باشند ، حتی اگر پیرهن مشکی بپوشد که همین مشکی‌پوشی‌اش را نیز از عشق می‌داند و معتقد است که این مشکی از تجمع رنگ‌ گل‌های باغچه است و مشکی ، رنگ غم نیست ، كه نيست و ما مي دانيم اين رنگ عصيان صداي كسي است كه براي نسلي ديگر مي خواند. شاید «مهر» خوانی‌اش یا تباری که از مهر دارد در این پیوند ایجاد شده میان او و مخاطبان اش موثر باشد.
«رضا صادقی» بیش از همه این واژه‌ها ، اما يك «انسان» است ، انساني درجه يك و ممتاز ؛  او خواننده و موزیسين این روزهای ما ، برای پیوند زدن دل‌های شکسته ، نسلی را طرفدار خود کرده که پیش از این خواننده‌ای نتوانسته بود ، درد آهنگین‌شان را به نمایش بگذارد. نسلی که امروز بیشتر خواهان او هستند در اواخر  سال‌های دهه 1340و اوایل دهه 50 به دنیا آمده‌اند و در سن جوانی‌شان فقط سرود شنیده‌اند ، اما امروز گمشده آهنگین خود را یافته‌اند ، با موسیقی‌اش ، ترانه‌هایش و صدایش دلدادگی دارند و در انتظارند که او با آن قامت استوارش بخواند...
اما راستي ! آيا نباید پرسید که چرا «او» امروز این ردای «مهر آفرینی» را در موسیقی بر تن كرده است؟
البته که باید فهمید و در کنارش ایستاد تا این جوان رعنای ترانه پوش آریایی مان را بیشتر شناخت ... در همین حد می‌توان گفت که او امروز سفیریار مهرآفرین است ، در واقع روحيه مهرآفرینی او در زندگی‌اش رضای سعادت برانگیز هستی را بانگ برداشته تا صداقت او را که صادقی از تبار مهرورزان است به صحنه نور و موسیقی بکشاند و شما نیز او را دوست داشته باشید و در آینده به امید خدا همراهی‌اش کنید.
بله ، «رضا صادقی» آن قدر از هستی پیرامونش شتابان‌تر رفته که به دنیا می‌گوید : «وایسا دنیا ، من می‌خوام پیاده ‌شم!» و امروز می‌خواهد قصه تازه‌ای را بگوید با همان سرآغاز بعد از به نام خدا ؛ «یکی بود ، یکی نبود...».
سفیریار مهرآفرین موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است ؛ از پرفروش شدن تمامی آثارش گرفته که همیشه یک رکورد جالب بوده ؛ تا همه کنسرت‌های پر جمعیت‌اش ، و سرانجام اين كه امروز  در شریک‌شدن ، در عشق ورزیدن و بخشیدن و مهربانی کردن به یکدیگر در مهر آفرین مي خواهد يك پيشگام باشد.
«رضا صادقی» متولد 25مرداد 1358 در بندر عباس است. فعالیت هنری‌اش را در واقع از دوران کودکی با تلاوت قرآن مجید و تمرین دلدادگی آغاز کرد و در سال 71 نخستین جرقه‌های هنری‌اش را بروز داد و رفته رفته پختگی و تجربه بسیاری اندوخت . به مرور قطعات خود را از طریق برنامه‌ها و کنسرت‌های کوچک و بزرگ با مخاطبان‌اش تقسیم کرد ؛ از اواخر سال 82 با منتشر شدن برخی از آثار قدیمی‌اش و کنسرت‌هایش به چهره‌ای مردمی بدل ، و رنگ مشکی و ترانه معروف آن به عنوان نمادی از عشق‌خواهی و زمزمه‌های عاشقانه‌اش و عصياني شناخته شد ؛ در سال 84 نخستین آلبوم رسمی خود را با عنوان "پیرهن مشکی" عرضه کرد که در همان زمان پرفروش‌ترین آلبوم سال شد ، دو سال بعد و در سال 86 آلبوم دوم خود را با عنوان «وایسا دنیا» منتشر کرد که اين يكي هم با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.
آخرین و سومین آلبوم موسیقایی‌ او «یکی بود ، یکی نبود» سال گذشته به بازار آمد و بار دیگر نشان دادکه او محبوب بسیاری از ایرانیان و از همنسلان و جوانان عصر خود است.
سفيريار جديد ما ، رضا صادقي اكنون به حيطه اي قدم گذاشته كه فراسوي آن را با مهرباني رقم زده اند .

رضا صادقی در تاریخ 6 خرداد 89 در مراسمی با شکوه رسما به عنوان سفیر یار مهر آفرین معرفی شد...

  • رضا صادقی
  • سفیر یار
  • موسیقی
  • مهر آفرین

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟