تقدیر از عملکرد مهرآفرین در همایش هلال‌احمر

تقدیر از عملکرد مهرآفرین در همایش هلال‌احمر | 0 دیدگاه | دوشنبه ۰۴,شهریور,۱۳۹۸ | 862 نفر
تقدیر از عملکرد مهرآفرین در همایش هلال‌احمر
همایش ملی خیریه‌ها و تشکل‌های مردم نهادِ همکار با جمعیت هلال احمر یکشنبه ۲۷ مرداد با حضور ۳۲۰ انجمن‌ خیریه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
در این مراسم فاطمه دانشور مدیرعامل مهرآفرین به نمایندگی از این موسسه به پاس خدمات مهرآفرین در مناطق سیل زده به ویژه استان سیستان و بلوچستان مورد تجلیل قرار گرفت.
لازم به ذکر است که از ابتدای سال ۹۸ و همزمان با وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، مهرآفرین همچون همیشه با اعزام تیم‌های مددکاری خود به استان‌های آسیب دیده مداخلات حمایتی خود را آغاز کرد.
در مرحله اول رساندن اقلام ضروری به سیل زدگان نظیر چادر، پتو، ظروف و لوازم پخت و پز، لوازم بهداشتی و شیر خشک در دستور کار قرار گرفت. سپس کالاهای اساسی از قبیل یخچال، کولر و فرش میان آسیب‌دیدگان توزیع شد و اکنون در فاز سوم خدمات رسانی، مددکاران در حال شناسایی جامعه هدف مهرآفرین همانند زنان سرپرست خانوار و کودکان بدسرپرست، در میان سیل زدگان هستند . برای این افراد پرونده مددکاری تشکیل شده و مشمول خدمات پایدار مهرآفرین می‌شوند. خدماتی از قبیل کمک به تعمیر یا ساخت خانه‌های آسیب دیده که هم اکنون در سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟