مهرآفرینی در آستانه سال نو

مهرآفرینی در آستانه سال نو | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۲۳,فروردین,۱۳۹۱ | 1043 نفر

 

مهماني فصل زمستان موسسه مهرآفرين با حضور مسئولين موسسه و جمعي از هنرمندان و نيكوكاران با اجراي مجري توانمند صدا و سيما دكتر محمد نظري در تاريخ 04/12/90 در تالار عصر عقيق واقع در نياوران برگزار شد.

اين مهماني به منظور حمايت از خانواده هاي تحت پوشش و همينطور رفع بخشي از نيازهاي مددجويان در سال جديد با حضور 70 نفر از خيرين برگزار شد.

در این مراسم گزارشي از فعاليت هاي انجام گرفته از سوي موسسه  در پكيج هاي مخصوص به ميهمانان ارائه شد و مجری برنامه نیز در بخش هایی از مراسم به معرفي موسسه و هدف اصلي مسئولين جهت حمايت خانواده های نیازمند پرداخت.

آقاي هاشمي باني اين مهماني به دعوت دكتر نظري به بيان چند جمله كوتاه و خوش آمدگويي به مهمان اكتفا كرد و گفت: ما همه يك خانواده هستيم و مهمان و ميزبان نداريم. همه مهرآفرين هستيم و به اين امر مي باليم.

بنيانگذار مهرآفرين پس از خوش آمدگويي و تشكر از حضور مهمانان سخناني را در ارتباط با چگونگي شكل گيري مهرآفرين بيان كرد و گفت : در سال 90 اين مجموعه با 12000 نفر ياور همراه بود و اين مسئله مهمي است و كار كسي نيست جز خداوند. خانم دانشور با اشاره به كليپ هاي پخش شده در مراسم و بيان مجدد مشكلات اين خانواده ها ادامه داد: مهرآفرين حامي همه كودكان و زنان بدسرپرست خواهد بود، خانواده هاي بد سرپرستي كه از سوی نهاد ديگری حمايت نمي شوند در حالي كه خودشان و كودكان آنها از لحاظ معیشتی، فرهنگي و آموزشي بسيار نيازمند توجه و كمك هستند.

همچنين ايشان با اشاره به اين مطلب كه اين يك رمز است كه خداوند به انسان سختي مي دهد،  اما هيچ گاه شرمنده هيچ بنده اي نمي شود و زير بار منت هيچ بنده اي نخواهد ماند، از همه حاضرين قدرداني كرد و افزود: گرچه مهرآفرین به كمك اين خانواده ها شتافته، اما اين پايان كار نيست و راه زيادي تا رفع كامل محروميت ها از جامعه مانده است. ايشان با حمايت خيرين براي رسيدن به اهداف عالي موسسه اظهار اميدواري كرد و گفت: هركس جهت حمايت از نيازمندان قدمي بردارد قطعا نتيجه اش را خواهد ديد .

در بخش دیگری از مراسم نیز بهرام گودرزی هنرمند خوب کشورمان به روی صحنه آمد و قطعاتی را برای مهمانان اجرا کرد.

همچنین شاپرک احمدی تابلوی زیبایی به ارزش یک میلیون تومان را به مهرآفرین اهدا کرد که البته ارزش معنوی بسیار بیشتری برای مهرآفرین داشت. در این تابلو لوگوی جدید مهرآفرین به صورت معرق کار شده بود.در پايان بسياري از حضار به اهداي كمك هاي نقدي و غير نقدي جهت رفع بخشی از نيازهاي اين خانواده ها اقدام كردند. مجموع کمک های نقدی این عزیزان به مبلغ یک میلیارد و صد و بیست و شش میلیون و پانصد هزار ریال ( 1،126،500،000 ریال ) رسید. اسامي اين نیکوکاران گرامی به شرح زير است:

مينو كلانتري، احمد هاشمي، روبن غني پور، وحيدرضا مختاريان، فرشاد دهقان، وحيد مازندراني، زهرا دانشور، همايون تات، مهرداد اكبريان،جهانگيرنصيري،مسيحا جعفري،سيامك مهاجر،فريبرز وحيد،فرشاد دهقاني، بهارك كامراني، ماندانا شايسته، ايرج سبحاني،هايده سبحاني،خانم باتقوا،حسن كشت پور،باران كشت پور،كيميا هاشمي، محمد هاشمي، فرزاد هوشمند، عليرضا ظفري،نادره غفاري اميرحامد ميري، هنگامه مصطفوي، ويكتوريا مظلوم ، حنا حبيبي، محمد حاجيان،جهانگير نصيري، خليل دارابي، علي طاهري، عبددوست، شاپرك احمدي وسایر دوستان.

 

  • مهمانی فصل زمستان
  • بهرام گودرزی
  • تالار عصر عقیق

    دیدگاه ها

    بیشتر بخوانید

    نظر شما چیست؟