فطریه برای نوزادان/ کمپین بزرگ مهرآفرین به مناسبت عیدفطر برای تأمین شیر خشک شیرخواران تحت حمایت

فطریه برای نوزادان/ کمپین بزرگ مهرآفرین به مناسبت عیدفطر برای تأمین شیر خشک شیرخواران تحت حمایت | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۳۰,فروردین,۱۴۰۲ | 929 نفر
فطریه برای نوزادان/ کمپین بزرگ مهرآفرین به مناسبت عیدفطر برای تأمین شیر خشک شیرخواران تحت حمایت

نزدیک به یک دهه است که مهرآفرین در حوزه تأمین شیر خشک شیرخواران محروم از شیر مادر فعالیت می کند؛ شیرخوارانی که به دلیل اعتیاد مادر نمی‌توانند از شیر مادر تغذیه کنند، چرا که شیر آغشته به سم مواد مخدر است و باعث آلودگی کودک می‌شود.
مهرآفرین برای پیشگیری از اعتیاد شیرخوران و نوزادان، سالهاست که شیر خشک مصرفی ده ها نوزاد را در اختیار مادران شان قرار می‌دهد. فاطمه دانشور، موسس و مدیرعامل خیریه مهرآفرین در این زمینه می‌گوید: «در 27 شعبه مهرآفرین در استان‌های مختلف کشور، واحدی اختصاصی برای رسیدگی به شیرخواران و نوزادانی وجود دارد که از طریق بیمارستانها، مراکز و مردم به مهرآفرین معرفی می‌شوند. شیرخوارانی که مهرآفرین پذیرش می کند عمدتا کودکانی هستند که مادران شان درگیر اعتیادند. در مواردی از چندقلوها نیز در زمینه تأمین شیر خشک حمایت می کنیم یا در مورد مادرانی که به علت بیماری نمی توانند از شیر خودشان به بچه بدهند و به علت فقر توان تهیه شیر خشک را نیز ندارند. این‌ها را هم مهرآفرین کمک و حمایت می کند.»
اهدای شیر خشک به نوزادان هرچند در تمام طول سال در جریان است اما هر سال در آستانه عید فطر، فطریه اهدایی یاوران نیز در قالب یک کمپین جمع آوری و صرف تهیه شیر خشک برای شیرخواران تحت حمایت می‌شود. در برگزاری این کمپین تا به حال چهره‌های فرهنگی و هنری مطرحی مهرآفرین را همراهی کرده‌اند از جمله نیوشا ضیغمی، بهنوش بختیاری، رضا صادقی، شاهین صمدپور و مرحوم ماه چهره خلیلی.
این کمپین امسال نیز جهت دریافت فطریه های مردم برگزار می شود. مدیر عامل مهرآفرین می‌گوید:« مردم از بابت این که فطریه صرف تهیه شیرخشک می‌شود نگرانی نداشته باشند چرا که اجازه این کار از مراجع تقلید گرفته شده و شما با اطمینان می‌توانید فطریه‌تان را صرف تأمین شیرخشک شیرخواران تحت حمایت مهرآفرین کنید.»
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟