آشنایی کودکان مهرآفرین با هنرهای تجسمی در گالریِ یافته/ هنرمندان داوطلب به فرزندان مستعد مهرآفرین آموزش نقاشی می‌دهند

آشنایی کودکان مهرآفرین با هنرهای تجسمی در گالریِ یافته/ هنرمندان داوطلب به فرزندان مستعد مهرآفرین آموزش نقاشی می‌دهند | 0 دیدگاه | شنبه ۲۰,خرداد,۱۴۰۲ | 239 نفر
آشنایی کودکان مهرآفرین با هنرهای تجسمی در گالریِ یافته/ هنرمندان داوطلب به فرزندان مستعد مهرآفرین  آموزش نقاشی می‌دهند

فرزندانِ مهرآفرین از کارگاه هنرمندانِ گالری یافته بازدید کردند.
۴۹ تن از کودکان و نوجوانان مستعد تحت حمایت مهرآفرین طی بازدید از کارگاه‌های گالری یافته با رشته‌های مختلف هنری آشنا شدند.
گفتنی است که همگی این کودکان، بدسرپرست و آسیب دیده هستند و درد زندگی به آنها فرصتی برای دنبال کردن علاقه‌شان در زمینه هنر نداده است.
این کودکان بر اساس آزمون‌های مختلف استعدادیابی توسط روانشناسان مهرآفرین، برای شرکت در این بازدید گزینش شده‌ بودند.
در این کارگاه هنرمندانی چون امیرحسین علویجه، کامران مهراد، محمد هاشمی، زرتشت رحیمی، بابک حقی، طوبی رحیمی، لونا توانا، زهرا شفیع، مروارید قاسمی و گلاره گودرزی حضور داشتند که طی دو روز متوالی با کودکان همراه شدند و به گپ‌و‌گفت و معرفی آثارشان پرداختند.
فرزندان مهرآفرین در این بازدید با روند ساخت انیمیشن، مراحل چاپ عکس در تاریکخانه، نقاشی، مجسمه سازی، حجم، چیدمان و دیگر هنرهای مفهومی و شیوه‌ی ارائه و امکان درآمدزایی از‌ راه هنر آشنا شدند.
در این دورهمی آذرخش فراهانی نیز با نواختن موسیقی و خواندن آهنگ‌های خود کودکان را همراهی کرد.
در پی این بازدید، قرار شده است تعدادی از هنرمندان گالریِ یافته به صورت داوطلبانه به کودکان مهرآفرین که در زمینه نقاشی مستعد هستند، این رشته را به طور حرفه‌ای آموزش‌ دهند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟