با حمایت یاوران مهرآفرین انجام شد/ درمان دندان‌پزشکی نازنین زهرا

با حمایت یاوران مهرآفرین انجام شد/ درمان دندان‌پزشکی نازنین زهرا | 0 دیدگاه | جمعه ۱۶,تیر,۱۴۰۲ | 198 نفر
با حمایت یاوران مهرآفرین انجام شد/ درمان دندان‌پزشکی نازنین زهرا


لثه و دندان‌های نازنین زهرا با کمک یاوران موسسه خیریه مهرآفرین جراحی شد. نازنین زهرا کودک ۸ ساله مشهدی که چندی پیش دچار عفونت شدید لثه‌ و پوسیدگی دندان‌ها شده بود، با حمایت یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفت.
نازنین که فرزند طلاق است، همراه مادر خود در خانه شخص سالمندی که مادرش پرستاری از او را بر عهده دارد زندگی می‌کند. پدر کودک اعتیاد به شیشه دارد و مادر با بخشیدن تمام حقوق خود طلاق گرفته است. 
حالا مادر برای گذران زندگی صبح تا ظهر در یک مدرسه کار خدماتی و نظافتی انجام می‌دهد و عصر تا شب نیز به پرستاری از صاحبخانه خود که زنی سالمند است می‌پردازد.
در چنین شرایطی مادر از عهده مخارج درمان کودک برنمی‌آمد و نازنین زهرا نیز از شدت درد دندان و التهاب لثه قادر به غذا خوردن نبود.
دندان‌پزشک گفته بود اگر جراحی روی لثه کودک به موقع انجام نشود ریشه‌های دندانی او آسیب می‌بیند و پس از افتادن دندان‌های شیری، در رویش مجدد دندان‌ها دچار مشکل خواهد شد.
وضعیت نازنین زهرا در سایت موسسه خیریه مهرآفرین(نمی‌گذاریم خاموش شوند) اطلاع‌رسانی و مبلغ لازم جهت درمانی او توسط یاوران موسسه تأمین شد؛ این کودک توسط مددکار اجتماعی مهرآفرین به دندانپزشک ارجاع داده شد و درمان جراحی بر روی لثه‌ها و دندان‌های او صورت گرفت.
اکنون وضعیت دهان و دندان نازنین زهرا بهتر شده و رو به بهبود است.

صفحه نازنین زهرا در نگذاریم خاموش شوند

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟