بازسازی مدرسه محروم در کنار سیاه/برگشت آرامش به دانش آموزان/به همت یاوران مهرآفرین صورت گرفت

بازسازی مدرسه محروم در کنار سیاه/برگشت آرامش به دانش آموزان/به همت یاوران مهرآفرین صورت گرفت | 0 دیدگاه | جمعه ۰۷,آبان,۱۳۹۵ | 1398 نفر
بازسازی مدرسه محروم در کنار سیاه/برگشت آرامش به دانش آموزان/به همت یاوران مهرآفرین صورت گرفت
به همت یاوران موسسه خیریه مهر آفرین،کلاس هاو حیاط مدرسه پیروزی در منطقه کنارسیاه مورد بازسازی قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهرآفرین، در روزهای پایانی سال ۹۴ گزارشی مبنی بر شرایط نامناسب دانش آموزان مدرسه "پیروزی" واقع در روستای کنارسیاه از توابع شهرستان قشم از سوی رسانه ها منتشر شد.
در این گزارش به وضعیت تحصیلی ۵۰ نفر از دانش آموزان در این مدرسه اشاره شده بود که وضعیت خوبی را در مدرسه و از لحاظ تغذیه ندارند.
در پی این گزارش فاطمه دانشور مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین در روزهای پایانی شهریور ماه بازدیدی را از این مدرسه داشت که در پی آن دستوراتی را مبنی بر فراهم کردن شرایط لازم در مدرسه برای دانش آموزان صادر کرد.
رنگ آمیزی، آسفالت حیاط مدرسه، تامین کامپیوتر در مدرسه و بازسازی برخی از کلاس ها و البته تامین ۵۰ پکیج تحصیلی برای دانش آموزان از دیگر اقدامات موسسه خیریه مهرآفرین در مدرسه پیروزی محسوب می شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه مهرآفرین، تا به امروز حدود ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جهت اقدامات لازم در مدرسه پیروزی هزینه شده که به همت یاوران مهرآفرین مبلغ ۶ میلیون تومان آن جمع آوری و ارسال شده است که امید است مابقی هزینه ها نیز توسط یاوران مهرآفرین تامین شود.
منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟