با حمایت یاوران/ دو خواهر اهوازی تحت درمان قرار گرفتند.

با حمایت یاوران/ دو خواهر اهوازی تحت درمان قرار گرفتند. | 0 دیدگاه | چهارشنبه ۰۸,شهریور,۱۴۰۲ | 137 نفر
با حمایت یاوران/ دو خواهر اهوازی تحت درمان قرار گرفتند.


مهشید و مهیا دو خواهر اهوازی که مبتلا به دیابت نوع یک هستند به کمک یاوران مهرآفرین تحت درمان قرار گرفتند و درمان آنها همچنان ادامه دارد.
مهشید ۱۰ ساله و مبتلا به دیابت، بیماری اعصاب، پوکی استخوان و تیروئید پرکار است.
او قرص اعصاب مصرف می‌کند و با پدرش که او نیز بیمار اعصاب و روان است، سازگاری ندارد. همچنین مدتی پیش دست مهشید به علت پوکی استخوان شکسته بود که با هزینه موسسه خیریه مهرآفرین درمان شد. او همچنین مرتب انسولین تزریق می‌کند و از نوار تست قند استفاده می‌کند و دو هفته یک بار نیز باید نزد دو پزشک متخصص برود و ویزیت شود که تمام این‌ها برای خانواده هزینه‌بر است.
مادر و پدر مهشید هردو مبتلا به بیماری اعصاب و روان هستند و پدر از طریق جمع‌آوری ضایعات امرار معاش می‌کند. خواهر کوچکتر مهشید، مهیا نیز
دیابت نوع یک دارد و باید رژیم داشته باشد و مرتب از نوار تست قند استفاده کند و ماهانه نیز ویزیت شود. همچنین هردو خواهر باید رژیم غذایی پر پروتئین، گوشت و انواع ویتامین دریافت کنند که تأمین آن برای خانواده به هیچ عنوان ممکن نیست.
چندی قبل وضعیت مهشید و مهیا روی سایت مهرآفرین اطلاع‌رسانی شد و هزینه یک سال درمان آنها توسط یاوران جمع‌آوری شد. اکنون هزینه انسولین و داروهای دو خواهر توسط موسسه تأمین می‌شود و با خرید به موقع انسولین‌ها مهشید توانست از بیمارستان مرخص شود. همچنین هزینه ویزیت دو هفته یکبار و ماهانه آنها از محل کمک‌های یاوران پرداخت می‌شود و جهت رژیم غذایی نیز برای آنها گوشت قرمز تهیه شد. مهشید و مهیا باید همچنان تحت درمان باشند و وضعیت آنها توسط مددکار اجتماعی شعبه خوزستان رصد می‌شود. 

صفحه این دو خواهر در نگذاریم خاموش شوند

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟