پنجشنبه‌های مهرورزی فرصت ارتباط بی‌واسطه با یاور-مخاطب

پنجشنبه‌های مهرورزی فرصت ارتباط بی‌واسطه با یاور-مخاطب | 0 دیدگاه | شنبه ۱۷,آبان,۱۳۹۹ | 2520 نفر
پنجشنبه‌های مهرورزی فرصت ارتباط بی‌واسطه با یاور-مخاطب
ماههاست که کاربران اینستاگرام در صفحه مهرآفرین از طریق پنجشنبه‌های مهرورزی، در ساماندهی زندگی مددجویان تحت حمایت موسسه مشارکت می‌کنند. آنها هر هفته با دو مورد از پرونده‌های تخصصی مهرآفرین که نیاز به کمک فوری دارند آشنا می‌شوند. تصاویری از زندگی آنها و مشکلاتشان را می‌بینند و آن‌گاه در ساماندهی وضعیت آنها به یاری مهرآفرین می‌آیند.

پنجشنبه‌های مهرورزی طرحی است که ماه‌ها پیش، توسط فاطمه دانشور، بنیانگذار و مدیرعامل خیریه مهرآفرین در صفحه اینستاگرام او پایه گذاری شد. در این طرح معمولا تهیه خانه و اثاثیه منزل برای زنان و کودکان بی‌خانمان، درمان موارد حاد پزشکی که نیاز به جراحی و بستری دارند و یا ترک اعتیاد مادران در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد.
ارتباط بی‌واسطه با مخاطبان صفحه اینستاگرام که هرکدام یک یاور بالقوه محسوب می‌شوند، پتانسیل این پلتفرم را برای جذب مشارکت‌های مردمی افزایش می‌دهد. یاوران همچنین از طریق همین صفحه پرسش‌ها و نگرانی‌هایشان را درباره موارد گزارش شده مطرح می‌کنند؛ بلافاصله در جریان نتیجه کمک‌‌هایشان قرار می‌گیرند و تغییرات مثبت زندگی کودکان و زنانی را که در پنج‌شنبه‌های مهرورزی معرفی می‌شوند، به چشم می‌بینند.
علاقمندانی که هنوز صفحه اینستاگرام مهرآفرین را دنبال نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به آدرس @mehrafarincharity در روزهای پنجشنبه، استوری‌های این صفحه را که به پنجشنبه‌های مهرورزی اختصاص دارد، دنبال کنند.

گزارش تصویری

منبع:

دیدگاه ها

بیشتر بخوانید

نظر شما چیست؟